петък, 16 септември 2016 г.

Покажи ми нещо любимо



Здравейте, мили хора!

    Искам отново да благодаря на Кат за това, че избра мен  като победител в нейното предизвикателство.  Доста отдавна не се бях включвала в предизвикателство и бях забравила колко е хубаво усещането. Наистина искам да съм по-дейна, имам много идеи в главата, но уви времето не достига. Но, аз не губя надежда и от време на време гледам да се докосна до консервираните си материали.
   Сега е мой ред  да задам предизвикателство и доста мислих какво да е то. Накрая реших, че искам да ни е пъстро, изпълнено с любов и направено с желание. И така, мили мои, темата ще бъде – „Покажи ми нещо любимо”... Дали ще е печат, или ще е техника, дали ще е мастило,  или пък цветова комбинация, Вие решавате.  Аз ще съм тук и ще Ви очаквам.
  Ще има две наградки за двама от Вас. Това са два печата на прекрасните Gorjuss момиченца. Те ще Ви очакват в магазин Uau.bg като доставката е поета от мен. Ако пък решите да си напазарувате за повече от 100 лева, то тогава ще си получите безплатната доставка от магазина. 


Понеже имам много любими неща, а нямах време да използвам всички, за да направя нещо за вдъхновение, ще покажа една картичка, за чиято направа използвах два любими сета с печати на Altenew - Vintage Roses и Peony Bouquet, любим стенсил CW - Art Is и релефна паста на Cadence. 




Поздрави от мен и приятно творене!

14 коментара:

  1. Малееее, ей тук ще участвам заради наградата (единия го нямам - голям пропуск!).
    Това горе в рамките на шегата... а сериозно много приятна тема - ще гледам да се включа :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Ех, Тече, Течеее, образ си ми ти голям.... Много ще се радвам да се включиш. Да получиш коментар - безценно... :)

      P.S. Трябва да поправим недоразумението - ти да нямаш някой печат и баш на Gorjuss.... :)))

      Изтриване
  2. Ехее, Росалинда.... ще участвам и аз. Не заради наградата, а за това че ти я задаваш и малко да си припомним старите дни :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Давай, Весуниии...Искам да ви видя всички. Много ми липсват старите дни, трепетното очакване на коментар, обявяването на победители и ТОП 3 в предизвикателствата, усещането, когато видиш, че някое от българските момичета е избрана да бъде част от Дизайн тийм-а на компания за крафт материали, или дигитални печати, или предизвикателство... Постовете с "Браво на..." в Консорциума... Все едни прекрасни моменти - на гордост, на стимул, на възхищение - без злоба, без сравняване, без излишни подмятания....

      Изтриване
  3. Този коментар бе премахнат от администратор на блога.

    ОтговорИзтриване
  4. Много ми харесва темата, но дали ще успея да се включа не съм сигурна, ще се постарая- но не заради наградата, заради темата и теб :) Да се повторя- страхотно оцветяване, изумена съм от чистата работа със стенсил и паста, при това толкова фин и детайлен надпис, все едно е ембоснат. Браво, Роска!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Софи, благодаря! Само да кажа, че оцветяването не е нищо повече от печат, мисти, мастило.... :) А стенсилът - един от първите ми и много любими. Наистина е детайлен и на някои места се вижда как се е разляла пастата. Обачи като свикнеш да внимаваш и става номерът...

      Изтриване
  5. Хаха чувствам се неразбрана :-).
    И дано не съм права!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Хахаха, Течееее.... Разбира се, че си разбрана. Обичаме те всички - и с един печат повече, и с един по-малко... :)))

      Изтриване
    2. Взаимно е обичането!
      И даже вече съм си решила какво любимо да покажа. Остава само да запретна ръкави!

      Изтриване
  6. Роси, вдъхновението ти е възхитително, а темата лесна и интересна, така че посягам към боички и любим печат и започвам да мисля.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Кат, чакам те. Реших лесна тема и без ограничения, за да се престрашат повече хора... Благодаря за милите думи! :*

      Изтриване
  7. Този коментар бе премахнат от администратор на блога.

    ОтговорИзтриване
  8. Добър вечер Уважаеми лица
    Аз съм особено с капитал, който ще служи като помощ на хора или компании се нуждаят от пари.
    Ако сте притеснен за парите взех да ми отговори за удовлетворение.
    Благодарим ви за проявеното разбиране.
    С удоволствие ви за четене.
    имейл: geogialuiza@gmail.com
    Благодаря

    ОтговорИзтриване