събота, 20 септември 2014 г.

Кутии за спомени и малко реклама... :)

Привет!
  Днес ще покажа две кутии, които вече видяхте във Фейсбук, но просто не остава време да си ги публикувам и тук. Изработени са по поръчка на "Бутик за цветя Авангард - Z" , който се намира в град Горна Оряховица. Ако нещо Ви допадне, спокойно можете да пишете лично съобщение на собственичката.
  Изработването на тези декорирани кутии ми доставя огромно удоволствие и съм много щастлива, че много бързо си намират дом. :)
  Тук е мястото да отбележа, че този пост е специално посветен на едно от българските магазинчета за крафт нещица.
uau.bg

 Ето тук можете да надникнете и да си изберете безброй много красотички, както и да участвате в тяхната игра в момента. Безкрайно съм благодарна на Нели Андреева за бързата реакция и приятелското отношение, с което всеки път откликва на молбите ми.  Като препоръки , които по никакъв начин не са злобни, мога да кажа, че доста ме радваше цената на доставката за поръчки над 34 лева. Плащане с кредитна/ дебитна карта в сайта, също ще е много добра опция. Харесват ми процентните намаления, които се правят и може би ще е много хубаво, ако има големи разпродажби няколко пъти годишно, както е в почти всички чужди сайтове. Опцията да се виждат всички нови продукти е супер удобна, защото не се налага да се търсят нещата във всички раздели. Когато искате продукт, който в момента е изчерпан, най-добре обаче е да се възползвате от възможността да бъдете уведомени при наличност, защото ако този продукт бъде зареден отново, той няма да се вижда при новите продукти и можете да го пропуснете отново. Това е от мен. Пожелавам им много доволни клиенти, успешен бизнес и в бъдеще и не спирайте да ни изненадвате с красоти!

По-долу ще пусна линкчета към шаблончетата, които си закупих от тях и използвах при декорирането на кутиите.

http://uau.bg/cheery-lynn-designs/5900-cheery-lynn-designs-b241-rose-leaf-strip.html
http://uau.bg/elizabeth-craft-designs/5312-elizabeth-craft-712-dragonfly.html
http://uau.bg/memory-box/4799-memory-box-woodland-branch.html


 А ето и самите кутии. Хубав и усмихнат уикенд от мен! :)












1 коментар:

  1. Катрева, отново си спретнала невероятни кутийки :) Много ми харесват

    ОтговорИзтриване