петък, 20 юни 2014 г.

Treasure box with sweet Alisa with Roses

Привет, талантливи хора!

  От доста време, не намирам време за любимото хоби. Не, че не правя нищо, но просто правя нещата доста бавно. Боян отново го тормозят зъбите, а на мен не ми достигат силата и желанието. Надявам се скоро да преминем и през това, което означава, че ще дойде друго :), но пък може и двамата да сме по-добре - той по-щастлив и аз по-спокойна.
  Днес ще ви покажа една от кутийките (правя още една паралелно и скоро започвам и трета), която изработих по поръчка на моя приятелка за едно малко ангелче. Надявам се и поръчителката и получателката (по-скоро майката на получателката :) ) да си я харесат. Предвидена е да съхранява всички момичешки скъпоценности. Разбира се, че има какво още да се желае и по оцветяването и по изработката, но мисля, че се получи хубаво подаръче.
  Използвах прекрасната Alisa with Roses, която освен, че ми е любима, май е и печатчето, което съм оцветявала най-много. Използвах и три нови шаблона, два от които стоят и ме чакат няколко седмици. Ето крайният резултат:

 








       

 


Предизвикателства:


http://mosdigitalchallenge.blogspot.com/2014/12/your-favorite-mo-make-of-2014.html

8 коментара:

  1. Още щом я видях във Фейсбук ахнах, Роси! Страхотни хартии, прекрасна декорация!

    ОтговорИзтриване
  2. Много красива съкровищница си сътворила, Роси.

    ОтговорИзтриване
  3. Росиии, прелестна е! И оцветяването(не знам какво повече искаш!), и декорирането са невероятни! Браво.

    ОтговорИзтриване
  4. this is stunning Rosica, thank you for entering your beautiful creation over at our "Flowers" challenge @ Mo's Digital Pencil Challenge... Good luck!
    Hugs xx

    ОтговорИзтриване
  5. Gorgeous creation in beautiful colours!
    Thanks so much for joining us at Mo's!
    Nela xx

    ОтговорИзтриване
  6. Lovely box!
    Thanks for joining us in Mo's challenge!
    Nela xx

    ОтговорИзтриване