сряда, 30 октомври 2013 г.

TCCCB Challenge #35 - Birthday Celebrations

Привет от мен,  в този тъй прекрасен, слънчев ден!

   Отново досаждам, за да ви поканя в новото предизвикателство на The Crafter's Cafe Challenge Blog - Birthday Celebrations. Наши любезни спонсори този път са Eureka Stamps.







  Тази тема толкова много съвпада с моето настроение, че няма на къде повече. Предстои ми да остарея с още една година, обаче аз се чувствам супер щастлива. Може би затова и моята картичка е много пъстра и заредена с по-скоро пролетно, отколкото есенно настроение, но тя сама се нареди така. :) Ето я и нея.
  


Тъй като съм една лоша майка и не направих картичка за рожденният ден на Боян :( , тази си я нарекох за него. Той е роден в годината на Дракона по Китайският календар, стана на една годинка и искам животът му да е весел и пъстър като тази картичка. Обичам те, мое малко драконче!


Близък план на този сладурко....



И две тагчета за пожелания скрити в джобчето...

    Това е от мен. Пожелавам късмет на всички и до скоро!

11 коментара:

  1. Rosica - this is adorable, I love the colour scheme on this.

    ОтговорИзтриване
  2. Много е пъстра, свежа и готина! Харесва ми настроението, което ни налагаш! :)))
    А твоето драконче да е здраво и все така усмихнато! :* ХХХ

    ОтговорИзтриване
  3. Роска, страшен е Дракончо, а твоето драконче ми обра точките като го видях във ФБ! <3 :))) На мама красавецът сладък!
    Много сладка и пъстра картичка, заредена с толкова много весело настроение! Много ми харесва!
    P.S.: Ако това е Martha Stewart Punch-around-the-page Cherish, завидях много! :P

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря, Джиджинка! :) Това е пънча. Най-добрият батко на света ми го купи, а цената беше повече от примамлива- някакви си $25- $27... :)-

      Изтриване
    2. А дали вчера не изрових целия ибей... и като видях $25 ми се насълзиха очите... :D Със здраве да си го ползваш, Роси, и поздравления за милия батко, който те глези с такива "вкусотии"! :P

      Изтриване
  4. Роси, страхотна картичка, много пъстра и весела. Да ти е жив и здрав юнака. А ти кога си рожденичка? Или беше вече...Върти ми се октомври, ама той свърши вече :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря, Тони. След няколко дни ще остарявам. Малеее.... :)))))

      Изтриване