вторник, 22 октомври 2013 г.

Лексикон на Софи

Днес ще се отдам на лексиконите. Имам поставени въпроси ииии ще трябва да отговарям, то се е видяло. :))))
  Ето отговорите на въпросите в лексикона на Софи.
 
1. От кога се занимавате с картичкоправене и кое ви накара да се захванете с хартиените проекти?
   Ами от година сериозно. Започнах да си трупам материали, след като излязох в отпуск по майчинство. Иначе винаги съм обичала да творя разни неща. Никога не съм си мислила, че нещата ще станат толкова сериозни.

2.Имате ли си друго също толкова любимо хоби, разкажете ми за него?
   Хмм... Обичам да готвя, да правя сладкиши и да украсявам и аранжирам храната в чиниите. Подредбата на масата ми е също страст. Обаче, нали се сещаш как подреждам масата сега.:)))

3.Кое или какво успява да ви вдъхнови?
  Вдъхновявам се от всичко красиво. Всеки сезон носи своето очарование и стига да искаш и да гледаш внимателно, можеш да намериш красотата. Така е и със всичко, което ни заобикаля, стига човек да има очи да гледа може да открие приказни неща. За съжаление не оценяваме нищо, преди да го изгубим  и не знаем какви щастливци сме, че виждаме.


4.Опишете ми как майсторите картичките, как протича процесът на работа?
  Процесът започва със заспиването на Боян. :) Хахаха. Шегувам се. Понякога творя и когато е буден, но е трудничко. Иначе много дълго мисля преди да направя нещо. Искам да е нещо различно. Обединявам няколко идеи, за да е по-разчупено и интересно. До колко се справям е отделен въпрос, но много пъти съм казвала, че аз медали не гоня. Това съм аз, толкова мога и съм безкрайно щастлива и благодарна, че имам шанса да създам нещо с ръцете си.

5.Каква беше първата ви картичка или първият по-интересен хартиен проект?
  С рециклирани материали. Когато имаш желание и то е силно, това че нямаш скъпи материали не е от значение. Важното е да се заровиш в хартиите и накрая да ти е благо на душичката.

6.Коя е любимата ви техника?
 Обичам експериментите. Все още нямам много, много любима техника.

7.Имате ли любими декоративни елементи?
   Копченцата са ми страст, но всичко, което може да допринесе за добрият завършек на даден проект е топло посрещнато от мен. :)

8.Обичате ли да експериментирате при правенето на картичките- например при декорацията или в техниките, разкажете ми за някой такъв случай?
  Всеки обича да опита по нещо ново. Това си е факт. Само забележи как някой рискува да вземе някой шаблон или пънч, прави картичка и го използва, и след това всички сме луди по това и го искаме. Така става като видим и някоя нова техника в Youtube или по боговете на чужденките. Веднага се запазва снимка, клип, връзка и при първа възможност се пробва. В това няма нищо лошо. Просто е хубаво винаги, когато ползваш нещо подобно да покажеш и уважиш автора. Всеки има свой собствен почерк и той си личи винаги.


9.Как възприемат околните вашето хоби?
  Отначало всички мислеха ,че е просто така и скоро ще отшуми. Обаче като видяха как нарастват материалите си дадоха сметка, че хич не е шега работа. :)

10. Успявате ли да съчетаете полезното с приятното- например работа и семейство с хоби или все не ви стига времето?
   Че на кой му стига времето?!? Хахаха. Ами успявам. Най-често за сметка на няколко часа сън повече, но няма значение. От сън спомен няма. :)


  Това е от мен, Софи. Много благодаря, че избра точно мен да предизвикаш. А аз ще задържа малко топката и ще предизвикам няколко дами, но на по-късен етап. :)

1 коментар:

  1. Благодаря за отговорите, Роси, удоволствие беше да разбера нещо повече за теб и твоето творчество! :)

    ОтговорИзтриване