петък, 31 май 2013 г.

Обича тенис и....

Ехааа... Успях да стигна заветните 7 публикации. Числото 7 ми е любимо и ми носи късмет :) Месец май се оказа много, много хубав за мен. Награди, изненади, все хубавини. Надявам се да не приключат с края на месеца....
  Картичката, която днес ще ви покажа изработих за една дама и по-точно за нейният рожден ден. Когато попитах поръчителката, какво точно харесва дамата - цветове, форми, хоби... Тя ме погледна и каза обича тенис и да харчи пари :) Е, че кой не обича да харчи, стига да има кой да му дава :))))))) Та като ми каза тенис се сетих за няколкото картончета любезно нарязани ми от Ваня, които според мен си наподобяват точно тенис ракети. Веднага знаех, че ще използвам една от тях. След това дълго се чудих какво точно да е същественото върху картичката и накрая реших, че ще направя един букет. Все пак рожден ден без цветя не може :). Не знам дали се е получило добре. Но получателката си я е харесала, а за мен това е достатъчно.... Ето я и самата картичка. Целувки и хубав ден от мен и Боян..... А, и приятни почивни дни :))))








Един поглед и вътре.... Стандартно местенце за пожелание и един слънчоглед. Защо пък точно един слънчоглед мацнат вътре. Ами оказа се, че съпругът на тази дама притежава фабрика за производство на олио. Това е моето скрито послание- да се грижи за своят слънчоглед, за да има кой да дава парички хем за тенис, хем за други разни нещица :)))))




Предизвикателства:
 
http://aandtsketchchallenges.blogspot.com/2013/05/a-challenge-24-bling.html


12 коментара:

  1. Много е свежа! Толкова интересно си преплела любимия спорт, цветове, букет, слънчоглед ... Харесва ми, колко многопластови са творбите ти - винаги има препратки, скрити местенца, тайни послания - въобще все едно чета приказка и се наслаждавам на ненадейните завои в историята.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Ех, Танче, много благодаря за прекрасните думи. Радвам се, че моите неща ти харесват. Не са нищо особено и доста бледнеят пред някои други, но наистина ги правя с голямо желание. Много обичам скритите послания и затова винаги, когато мога вмъквам по нещо :)

      Изтриване
  2. Цветен разкош и половина, Роси. Много красива картичка и прекрасен нов вид на блога ти. Чудесен начин да посрещна петък вечер, благодаря ти :)ххх

    ОтговорИзтриване
  3. Толкова празнична и свежа!Чудесно изработена със всеки един елемент .Не губи вдъхновението си и набраната скорост:)))

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Много ти благодаря, Снежи. Дано го има вдъхновението дълго :)

      Изтриване
  4. Не знам защо се подценяваш! Картичката ти е поредното доказателство за невероятните ти умения да претворяваш идеите си по нестандартен, но запомнящ се начин! Благодаря ти, че ме уважи и участва в моето предизвикателство при Картичкофуриите!

    ОтговорИзтриване
  5. Много красива и с разкошни цветя!

    ОтговорИзтриване
  6. Роси, честно да ти кажа, не бих се сетила да използвам тази дантела като тенис ракета! :D Много, много оригинално и идейно! А цялостната картичка е възхитителна - с всички тези скрити послания... :)))) ХОХО

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Ей, Джиджка. Къде си, мила? Липсваше ми! Много ти благодаря. Моят болен мозък все ги измисля едни :))))

      Изтриване