вторник, 2 април 2013 г.

"Ти закъсня ужасно, ужасно закъсня....."

Здравейте, мили творящи....
 Какво заглавие, а? Ами да. Аз закъснях.... С една награда. Ужасно много закъснях и се чувствам зле от това. Направих картичката в тези цветове, за да изпратя много слънчево настроение на милата жена, която ме чака да я наградя. Анжела, още веднъж извинявай за забавянето. Не е нарочно и няма да се оправдавам повече. Виновна!
  Ами ето и самата картичка. Малко структурен картон, малко двоен ембосинг резист :), цветенца, перлички, тагчета и едно надписче :)....
 Лека вечер от мен :)
Близък план на двойният ембосинг резист - Ем, не се справям добре, колкото теб, но не спирам да опитвам :)....

Страничен изглед....


И вътре..... Има си две тагчета за пожелания, прибрани на топличко в две джобчета.... :)


Ето ги и извадени......


Предизвикателства:

16 коментара:

  1. Тъкмо се чудех къде са таговете... хихиих ;) Много слънчева картичка,Роси! Браво! МНого ми харесва! Ще взема да пробвам тази техника с ембос, дистрес, ембос... ох или беше обратното :) НИщо... пак ще обясняваш май :)

    ОтговорИзтриване
  2. Весела и раздаваща много слънце и стил и всичко! Ембосинга ти е страхотен - би ли обяснила и на мен!!?

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря, Плами :)... Разбира се, че ще обясня... Ем, ми е учителка :) Ами първо с кафяво мастило са отпечатани орнаментите на бялото листче. После отгоре с безцветно мастило съм отпечатала другият- фонов печат и съм го ембоснала. Понеже фоновият има много плътни пространства и като се сложи пудрата и се стопи, става като запечатано долното изображение. И след това просто минавам отгоре с дистрес мастило. Така се оцветява изображението на втория печат. Обаче той си е специален за тази техника- много плътни пространства, а самото изображение като се отпечата все едно си нарисувала нещо и ще си го оцветиш :) Голямо обяснение... Дано си ме разбрала, Плам.... Ако има нещо питай :)

      Изтриване
  3. Мила Роси, пак си направила нещо много красиво. Ембосинг фонът ти се е получил страшно красив. Харесва ми слънчевото жълто. Харесва ми, че правиш различни неща, пробваш нови техники. Получава ти се навсякъде. :)ххх

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря от сърце. В природата ми е да пробвам нови и нови неща. Понякога се получава, понякога не. Но аз не спирам да опитвам :)

      Изтриване
  4. С такава красива картичка за извинение, кой би ти се сърдил :)
    Супер ти се е получил фона, мила, какво не му харесваш?! Спри да си толкова самкритична, картичката е страхотна!

    Гуш
    Ем

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Много си бърза :) Благодаря, мила. Аз винаги съм самокритична, защото не трябва да се отпускам :) Хихихи... Ще ми увисне кожата :)))

      Изтриване
  5. Ах ,възхищавам ти се аз на теб колко бързо се учиш- ами то май и аз ще вземам уроци от теб:) Супер готин фон!Невероятна си.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Ех, Диди :))).... Благодаря ти. Тук Ем има заслуга. Тя ми е учителка. Следвам ви с малки крачки, за да не взема да се препъна някъде :*

      Изтриване
  6. Браво,Роси, пак разби!Страхотна, слънчева и зареждаща картчика :-) Браво!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Хехехе.... Благодаря, Ани :) Дано и получателката да си я е харесала :)

      Изтриване
  7. Този коментар бе премахнат от автора.

    ОтговорИзтриване
  8. Сега след като ме разкри, мога да си коментирам на воля през блога:) Картичката ти я кръщавам Слънчо :) Много слънчева и свежа.Кафявата пандела , която ти взех, тъкмо би паснала тук :D Със сигурност се е харесала и на получателката :)Браво !

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Хахаха..... Ще видиш ти... Благодаря, Ванче. За коя панделка говориш, онази дето остана в магазина ли? :)))))))))))

      Изтриване
    2. хахах, точно за нея :))))))))

      Изтриване