петък, 29 март 2013 г.

Моята първа поръчка :)

Здравейте, приятели...

 Трудно си открадвам време, за да вляза и да огледам наоколо. Обаче не си мислете, че не попадате под зоркият ми поглед :) Извинявам се, че не ми остава време и да оставя коментари на всички красоти, с които ме сгрявате. Но аз вярвам, че ще дойде и момент, в който ще се намира повече свободно време и чак ще ви писва от мен :))))...
 Отдавна едни покани чакат да бъдат качени тук. Да. Странно, но факт. Едни мои приятели решиха, че ще ми се доверят и ме помолиха да изработя поканите за техният специален ден. Много ме трогнаха. Благодаря им от сърце за доверието. За мен беше истинско удоволствие и чест, че избраха мен :).... Няма да се обяснявам повече. Ето и самите покани :) Прегръщам ви силно и ви пожелавам - лека нощ :))))).....
Тук е леко отворена....
И това е изглед отвътре....

 Предизвикателства:

http://toni-tochica.blogspot.com/2013/03/blog-post.html?showComment=1364544681353#c5659223268651976379
http://zabavlqtelstvo.blogspot.com/2013/03/blog-post.html - Първо изработване на покана

9 коментара:

  1. Нежни, стилни и любимото ми зелено! Само кажи от къде се запасяващ с достатъчно количество дизайнерска хартия?

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Плами, благодаря... Тук няма дизайнерска хартия. Първо има ембосинг с безцветно мастило и пудра и после е дистреснато отгоре с мастилото на Тим Холц- Борови иглички... :)

      Изтриване
  2. Този коментар бе премахнат от автора.

    ОтговорИзтриване
  3. Много са нежни! Мисля, че ще бъдат доста доволни получателите! Каня те да ги включиш в моята игра този месец - покани.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Много благодаря, Тони. Вече се възползвах от поканата :)

      Изтриване
  4. Възхитителни са!!!:) Толкова стилни,свежи и красиви:) Цветовете са ми изключително любими и като цяло носят толкова оптимистичен заряд:)Браво,браво,браво!!!:) Твоите приятели са истински късметлии:),понеже явно е било голямо прадизвикателство да направиш много от тези толкова сложни и изпипани покани:)Невероятни са!!!:)ххх

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Ех, Вили, благодаря много... Всъщност са само 4 бройки... Сватбата ще е в тесен семеен кръг. Затова са решили, че и поканите ще бъдат по-различни. Радвам се, че ги харесаха. А на мен ми беше супер интересно. Досега никога не съм правила две еднакви неща, а какво остава за повече :)

      Изтриване
  5. Истинска пролетна соната, Роси. Толкова елегантна и изпипана. Въобще - твоя работа. Освен таговете, зеленият цвят също става част от силния ти антураж. Трупай вдъхновение, мила, защото ще дойде време, когато ще избухне и тогава ти да видиш :) - ще хвърчат хартийки и мастилени петна навсейде. Радвай се на малкото съкровище вкъщи сега, а другото ще си намира времето кога да изскача и да ни радва и нас. Поздрави и благодаря за разкошния малък жокер-изненадков ;) :)ххх

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря, мила Петя :* .... И момента е само в хартийки :)))) Правех една картичка, но тази сутрин към 6.00 часа ми хрумна още една идея и понеже се страхувах да не я изгубя в нищото, веднага започнах и нея :)))) Луда... А освен таговете определено и зеленото ми е повече от любимо. Много ме зарежда, успокоява ме и винаги ме усмихва :) Надявам се моят малък жокер да те е усмихнал :)))

      Изтриване