понеделник, 14 януари 2013 г.

Партиии...

Като чуете темата и трябва да ви дойдат на ум куп неща... Обаче с мен не се получи така. Предизвикателството отново е в Дамски клуб "Искам да ми покажеш". И така реших, че няма да участвам. В събота разглеждах едно списание за бебета :)... Тема, която ме вълнува особено много :). Видях тези сладури и реших, че те ще ми помогат да участвам в предизвикателството. Отдавна наблюдавах и тази сгъвка и все ми се искаше да я направя :)... Това се получи. Без дизайнерски хартии, без пънчове, просто една импровизация.... Реших картичката да участва и в #136 Without design paper Надявам се да ви хареса ;)
Ето и в разгънат вариант...

6 коментара:

  1. Много ми харесва сгъвката! Изобщо като цяло е интересна и весела картичка!

    Благодаря ти, че се включи в предизвикателството на The Crazy Challenge!Пожелавам ти успех и те очакваме да се включиш отново при нас :)))

    Поздрави, Нели :о)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Много благодаря. :) Със сигурност ще се включа отново :)

      Изтриване
  2. Сгъвката е наистина интересна, а картичката, която се е получила е весела и закачлива. Усмихна ме!
    Благодаря ти,че се включи в предизвикателството на Крейзито! Желая ти успех!

    ОтговорИзтриване